yenigebeyim ben 40+4 de doğum yaptım ve sadece 2 kilo almıştım o da sonra haftalarda. Diyet vs yapmadım doktorum kilo almamamın bir sorun teşkil etmediğini söyledi. İlk kızımda 13 kilo almıştım ama ikincisinde 2 kilo yetti ☺️ sağlıkla kavuşun bebeğinize