PortakalOrdaKal kızlar adetime 3 4 gün var ve ovülasyon testi yaptım bu şekilde çıktı. Acaba gebelik mi var yoksa tekrar mı yumurtlama gerçekleşiyor?
DuruDefne_mommy PortakalOrdaKal hamile olma ihtimalin çok yüksek bende bu şekilde öğrendim hemen test yapppp
PortakalOrdaKal DuruDefne_mommy yaaa inşaallah vardır. Bayramdan dolayı köyde annemlerdeyim test alma imkanım yok maalesef 😬 ovülasyon testi de bi kaç tane var yanımda diye çantaya atmıştım
SalihaHakanetin PortakalOrdaKal ne yaptınız test alabildiniz mi acaba merak ettim sonucu yazın lütfen etiketleyim beni de 😍🌸
SalihaHakanetin Gulsenn-0 ay sizinde olabilir gebelik var ise yapın lütfen haber edin merak ediyorum 😍
SalihaHakanetin PortakalOrdaKal gebelik olabilir gebelik testiniz varsa yapın lütfen bende 7 gün varken ovşlasyon ile öğrendim 😍
Melisalp PortakalOrdaKal bazen adete yakın da yumurtlama olabiliyor, bunu gebelik testiyle yap canım, ama inşallah hamilesindir😊