Lilo128 benim başıma bu gebeliğimde gelmişti canım adetim 5 gün gecikmişti içimdede bir şüphe vardı zaten 4 tane test yapmıştım hepside koyu bir şekilde pozitifdi ertesi günü bulunduğum yerde kan vermeye gittim ama gittiğim hastane çok küçük ve hizmet konusunda geri kalmış bir yerdi kanda çıkmadı hamile değilsin dediler değerimde 2.0 dı o gün memleketimize gitmiştik akşam acilden kan verdim betam 5000 çıktı ertesi günde gidip keseyi görmüştüm şuandada 36 haftaya doğru gidiyoruz 🥹eşimde bende nasıl şaşırmıştık