5 haftalık tüp bebek gebesiyim. Sürecin başından be progestan kapsül fitil olarak kullanıyorum. 2 haftadır arada yanma hissim oluyor ve sonra geçiyor. 3-4 gün olmuyor sonra tekrar hissediyorum. Daha çok fitil eriyip döküldüğü zamanda hissediliyor. Akıntım vs yok. Doktorum fitile çok az anestol pomad krem sürebilirsin demişti onu sürünce geçiyor. Tahriş etmiş olabilir dedi. Geçmişti ama tekrar hissettim biraz önce. Böyle bişey yaşayan var mıdır ? Muayenem Çarşamba günü beklemek durumundayım