Kızlar bişey sormak istiyorum bi kızım var 2.5 yaşında 23 şubatta ikizlere düşük yaptım 6 haftalık kürtaj olmadım içimde parça falan da kalmamış doktora göründüm 36 gün oldu düşük yapalı normalde de düzenli adet plan biri değilim ama evlendikten sonra çok geç olmadım hiç adet pcosluyum birde şimdi ara ara 2-3 kere açık kırmızı kan geldi pembe renk akıntımın içinde pede falan gelmiyor sadece peçeteye sürünce geldi günde iki kere mesela bu adet başlangıcı mı yaşayan varsa bilgilendirebilir mi beni ?