Ozbilcan İnşallah hayırlı geçer doğumun 🤲🏽❤️ valla canım ikinci rahat oluyor diyorlardı gerçektende benim için öyleydi bende panikli birisiyim o yüzden heycan yaparım diye spinali tercih etmedim kimiside acı hissediyor çekişmeleri sesleri hissediyor ama genelde konforlu bi şekilde uyuyosun uyanıncada ağrı kesicilerle acın hafiflemeye başlıyor