Aysenur_0046 [silindi] bende kullandım adet düzenlenmesi için ilk ay oldum ikinci ay geç oldu ama bende pcos var
Bebegimgeliyor10 nevaneva canım inşallah görürsün bende bu ay hayıt macunu denicem sanırım adet bitiminde başlamak gerekiyormuş yumurta catlayinca birakilmaliymis degilmi sabh akşam ac karnına 1 tahta kaşığı doğrumu sen nasıl kullandin
nevaneva Bebegimgeliyor10 ben macun değilde hayıt sirkesi kullandım suya katıp içtim sabahları macunu bilmiyorum 🥲