DidemY Kızlar merhaba öncelikle iyi bayramlar iki gündür çok stresli günler geçiriyorum evden ayrıldım vs bebeğim iki gündür hareket etmiyor bu haftalarda yaşayan var mı
obli DidemY 25.haftaya kadar düzenli hareket beklenmez zaten. Şuan stresli bir zamandan geçiyorsunuz anladığım kadarıyla acile gidip kalp atışlarını dinleyin içiniz rahat etsin, stres bebek için iyi değil.
Elifimsib DidemY siz çok yorulduysanız çok stresliyseniz bebekler etkileniyor onlarda dinleniyor uyuyor hep. Bu haftada daha düzenli olmaz zaten hareketleri ama sizin enerjinizden de çok etkileniyorlar o yüzden de hissedemiyor olabilirsiniz. Ama yine de içinizin rahatlaması için bi acile gidebilirsiniz hissetmedikçe daha çok stres olursunuz bebeği daha çok etkiler
Merve6521 Normalde hissediyor muydun daha küçük oldukları için hareketleri çok düzenli olmuyor bir tatlı şeyler yiyip uzanıp bir hissetmeye çalış istersen baktın olmuyor rahatlamak için git istersen acile bir çünkü bende bir ara öyle oldum o strestense gidip görmek en mantıklısı
EsmanurTorun DidemY ben en çok sırt üstü uzandığımda hissediyorum aynı sayılırız 21+5 Sırt üstü uzanıyorum karnımı ovuyorum konuşuyorum göbek deliğime daha yakın hafif baskı yapıyorum hissetmek isteiğimde bu işe yarıyor deneyin isterseniz