Kızlar merhaba iyi bayramlar.9hafta +5gün hamileliyim.
Ben çok tedirginim sürekli kalp atışlarını duymak istiyorum bu beni de rahatsız ediyor. Korkuyorum kalbi durur diye.
Mide bulantım yok derecesine indi
Zaten bir kaç gün sadece sabahları afedersiniz kusuyordum.Tiksinme falan da vardı şimdi azaldı.biraz tedirgin oluyorum.en son 25martda doktora gittim gayet iyi bebegim çok şükür,ona rağmen yinede merak ediyorum.