Fatmanuratmn Mrvmrv78 ben de bir sürü kişiye sordum kullanmışlar genelde ve emzirme dönemindede kullanmaya devam etmişler
Fatmanuratmn 37 yi geçtim çok şükür bebeğin gelişimi iyi mukus geliyor arada o yüzden devam ediyorum lavmana.salmiden de bazen 2 alıyorum bazen 4 . siz kullanıyormusunuz
Mrvmrv78 Fatmanuratmn ben 8. Haftadayım lavmanı kullanmaya cesaret edemedim sadece asacol günde 2 ya da 3 adet alıyorum ama bazen karın ağrım oluyor korkuyorum çoğalacak diye
Mrvmrv78 Fatmanuratmn doktor tabletin b grubu olduğunu söyledi zararı olmaz dedi ama lavmanı hafta da 1 yap yaparken de çok bastırma yavaş yavaş sık dedi. Sizin de karnınızın sol tarafında kramp tarzı ağrılarınız oluyor mu ?
Fatmanuratmn Mrvmrv78 herkesin hastalığının tutulum yeri ayrı o yüzden sizinki o şekilde etki etmiş olabilir bende aktifken kan geliyor bide şişkinlik ve bağırsak sesleri geliyordu
Fatmanuratmn Mrvmrv78 lavmanı ben sanırım 20.haftalarda başlamıştım bazen 2 günde bir bazen 3 4 günde bir yaptım
Fatmanuratmn Mrvmrv78 bana mesela asacol iyi gelmedi sanırım salmiden ve lavman daha iyi toparladı şuan tek sıkıntım arada mukus görmem inşallah temelli şifa buluruz canım
Mrvmrv78 Fatmanuratmn salmiden i hiç duymadım bana hep bunu yazdılar şimdiye kadar eğer iyi gelmezse onu denerim olmadı birde benim de isal ve kan anlamında çok sıkıntım yok sadece karın ağrım çok şiddetli geliyor ve prednol kullanmadan zor geçiyor
Fatmanuratmn Mrvmrv78 nerede takiplisiniz doktorun crp ve sedimantasyona bakması lazım birde iltihap için gaita ya
Mrvmrv78 Fatmanuratmn talipli olduğum bir doktor yok ben kendim de hastanede çalılıyorm ara da bir sedim cep baktırıyorum çok yüksek değil ama bazen ara ara hafif yükseliyor