2prenses_annesi04_ Adetime ¾ gün kala cerazette hap kullandım düzenli olarak eşim korunmuyor bugün 8 gündür adetim gecikiyor ilacı da içmeye devam ediyorum gebelik testi falanda tutmadım bu ilacı kullanipta düzensizlik oluyor mu
ilkkezanneyim 2prenses_annesi04_ adet olmaya başladıktan sonra kullanmak lazım bir de o ilacı adete bir kaç gün kala değil maalesef siz yanlış kullanmışsiniz doktora gitmediniz mi ya da reçeteye bakmadiniz mi keşke dikkat etseydiniz inşallah istenmeyen bir durum olmamistir
ilkkezanneyim 2prenses_annesi04_ o hapların koruması ilk ay olmuyor hatta reçetesinde de yazar ilk ay başka bir koruma yöntemi ile beraber kullanın diye 10 günde bir koruması olmaz hormonları düzenleyecek kadar süre olmamış kullanali kullanıp bir adet gördükten sonra etkisini tam gösteriyorlar bu ilaçları devamlı düzenli kullanıp hamile kalan kadınlar da olabiliyor gerçi siz en iyisi bir test yapın eğer bir durum varsa daha fazla ilaç almış olmazsınız vücudunuza ben 2 sene düzenli kullandım ama evlenmeden 2 ay önce başlamıştım kullanmaya tam etki etsin diye istenmeyen bir durum olmadı bırakır bırakmaz da hamile kaldım
2prenses_annesi04_ ilkkezanneyim evet yanlış kullanmışım inşallah gebe değilimdir test tutmaya korkuyorum
ilkkezanneyim 2prenses_annesi04_ biraz geç cevap vermiş oldum ama bu ilaçlar adeti de kesiyor kullandıkça şu an durumunuz nedir merak ettim