anneciktugba Benim bebeğim genelde 3-5 günde önde gidiyor, ben nasıl tam 32. Haftamda çalışır raporu alıcam? Son adet tarihime göre mi yoksa doktorun dediğine göre mi? Tam 32+0 da mı çalışır raporu almam lazım?
Merve-metin anneciktugba sat tarihine göre alacaksın raporu canım evet 32+0 ile 32+6 arasında alman lazım raporu mutlaka
anneciktugba Ceylan_56 doktora göre önde ama bebiş en son 1 hafta önde çıktı.her gittiğimde değişiyor.doktor raporu kendi gördüğü gelişim tarihine göre mi verir ki?
FtmaGlr Ceylan_56 anneciktugba Doktor adet tarihinizi güncellediyse ona bakarak yapılmadı gerekiyor benim geç döllenme olmuştu, doktorum tarihi güncelledi şu an 31+4 olduk
Merve-metin anneciktugba evet ama tabi iş yerinizle görüşün bazı iş yerleri kabul etmiyor diye duydum ben iş yerinizden teyit alın ona göre ilerleyin bence
Ceylan_56 anneciktugba hayır son adet tarihinize göre düzenleniyor bebeğin gelişimi önde ya da geride sadece doktor kendi sisteminde not alıyor rapor son adet tarihine göre veriliyor