Esinn ufaklığı urbo2 ile buyuttum 2. Ufaklık yolda ve nasipse oda onla buyuyecek kulanan ve tavsiye eden bir anne olarak soyluyorum taş gbi araba ve dünyanın en uzun iç yapısı olan araba seçilmiş bende başka bir model ile çok gıdıp gelmiştim ki 3 yıl önce ebebekden 2 bının üzerinde odemiştim inan arkadaşım benden sonra kaç çocuk daha buyur ve üstelik pratık aracaıma katlayıp koydum ben aldığım onca sey oldu sonra çok pişman oldum ama tek akıllıca sanırım onu yapmışım üstelik eşimin ısrarı sayesınde seçmiştim 🥰🤷🏼♀️🤗