Merhaba kızlar acil bi soru sorucam rica etsem bana bi yardımcı olur musunuz
Tüp bebek sürecindeyim geçici menepoz iğnesi vuruldum ve doğum kontrol hapi kullanmam gerekiyor … bu üç gündür amcam vefat etti diye ilacımı içemedim … ve bugün adet oldum bu süreci yaşayan varmi ilacı içmedim diyemi acaba oldu kanamam ??