Bende de olmuştu o haftalarda çok fazla gaz problemim vardı ve 8.i haftalıkken falan sanki 6 aylıkmış gibi göbeğim vardı ama hafta geçtikçe gaz problemim geçti göbeğimdeki şişkinlikte indi şimdi yeniden hafif hafif büyüyor ama bu sefer gaz değil bebek sanırım 😂 14+2 yim