Kızlar innovita nin ovulasyon testini aldim bu ay
Reglim bugün son günüydü yarin basliycam yapmaya
İlk defa deniycem dikkat etmem gereken şeyler var mi genelde hangi saatler tercih etmem lazım aksam mi sabah mi
Birde bu testi yaparken birliktelik sürekli olmasi lazim mi yoksa pik günü mü degerlendirsem yeterlimi
Gecen ay 1gun iliski 1gun yok sekilde yaptık (ovulasyon testi kullanmadan)
bu ay da öyle mi yapmaliyim
Kullananlar bilgi verebilir mi