berna1101 Kızlar 40+4 normal doğum bekliyoruz fakat henüz belirtim sancım yok, az önce akıntımın rengi açık kahverengimsi gelmiş, ne olabilir sebebi sizce nişan dedikleri gibi kırmızı ve koyu renk değil
Aleyna4161 berna1101 ama acile gitmelisin bence bebek kaka yapma meselesi falan oluyor hangi renkte öyle diyorlardı hatırlamıyorum ama
Sinemmm_23 Aleyna4161 benim 37. Ci haftada sefaf hafif pembelik vardı içinde akıntımın çok azdı dünde sarı böyle beyaz gibi sefaf değildi yoğun bi akıntım oldu içinde ince çizgi gibi kırmızılık vardı bunlardan birinin nişan olma ihtimali varmı bana koyu renkli olır dediler yarın 40 haftalık olucam
berna1101 Aleyna4161 yarın zaten doktorum yatış vermişti sabah gideceğim, hareketlerinde de bir problem yok inşallah kolaylıkla geçer
Aleyna4161 Sinemmm_23 Rengi değişir ancak genellikle berrak veya sarıdır ve eski kahverengi kanla lekelenebilir