kalbiyolojikanne Adetim 2 gün gecikti. Adet ağrısı çekiyorum şu an çok fena. Bakıyorum şeffaf akıntı var yoğun şekilde. Uykumdan uyanıyorum ya bebek varda bişi olursa diye çünkü sürekli gerinmek istiyorum. Belim sırtım bacaklarım çok ağrıyor. Göğüs hassasiyeti 1haftadır var. Rüyamda hamilesin diye bi ses duydum. Ertesi günü kayınvalidemin rüyasında ona hamileyim demişim o da çok şükür dualarım kabul oldu diye sevinmiş. Yarın bthcg ye baktırcam. O kadar çok adet ağrım varki adet olursam diye çok korkuyorum. 2.5yıldır bebek istiyorum. İlk defa bu yaşadıklarım oluyor. Tecrübeli olanlara sormak istiyorum. Acaba hamile olabilir miyim?
Migrenligebe kalbiyolojikanne umitlendirmek istemem ama benim normalde adete yakin akintim kesilirdi, ama hamileyim diye kesilmemisti. İsterseniz nobetci bi eczaneden gebelik testi alin, yarin da kan tahlili yaparsiniz ☺️
Dlktpl kalbiyolojikanne bence trst yapmalısın ya da kan vermeşısın bende hamılelıkte ruyamda bırı bana test yap demıştı ogun yest yaptım ve hsmıle oldugumu ögrenmıştım
kalbiyolojikanne Migrenligebe benim adetten önce hep kahverengi akıntım geliyordu sonra adet oluyordum ilk kez böyle yoğun berrak bi akıntım var inşallah olmuştur bu sefer 👐
kalbiyolojikanne Busraerdogmuss Ayseymen çok tırsıyorum ya yanlış çıkarsa diye :) en garanti bthcg beklemek istiyorum ama içim içimi yiyor :)
Kelebegimmm Bende de regl ağrısının 2 katı kadar ağrılar oldu nerdeyse nefesim kesiliyordu.aniden gelib geçiyordu sonra hassasiyyet falan başladı
Irmyldm9 Ümitlendirip hevesinizin kırılmasını istemem ama ben hamilelik belirtisi yaşamamama rağmen içime doğmuştu ve adetime 3 gün kala kan testiyle hamile olduğumu öğrenmiştim. İnsan hissediyor bence sizde bir test yaptırın.😊🙈