Oges benim kanda değil ama idrarda yüksek çıkmıştı idrar yolları enfeksiyonu ve idrarda kum olduğunu söylemişti doktorum antibiyotik kullandım lökosit değerim 0-7 olmasi gerekirken 32 çıkmıştı antibiyotik kullandım birde 3bucuk litre su içiyorum hergun geçen haftaki idrar tahlilinde 6 çıkmış değerim şükür. Gerek görseydi ilaç yazardı diye düşünüyorum ama bilemedim canım gidince tekrar bi sor çünkü kan da yada idrar da enfeksiyon olması bebeği etkiliyor tedavi edilmezse diye biliyorum geçmişler olsuuun🌸