Gulsenn-0 Kızlar yumurtalamamın 14.günü elimde gebelik testi yok ovülasyon testi yaptim böyle çıktı ama asla bi belirtim yok tecrübeli olanlar yorum yapabilirmi?
busrax_ Gulsenn-0 gebelik olduğu zaman böyle pik görenler oluyor hamilelik durumu olabilir gebelik testi yapın. ya da ikinci kez yumurtluyor da olabilirsiniz
Gulsenn-0 busrax_ adetim hiç şaşmaz normalde ovülasyondan sonra 14.gün adet olurum. Tam vazgeçmiştim gebelik fikrinden şuan tuhaf hissettim ama yok gibi hissediyorum çünkü önceki gebeliğimde göğüslerim çok şiddetli ağrıyordu suan hicbir belirtim yok
EsoMom_ Gulsenn-0 kesin vardır test yap canım bende ovulasyon yaptım strip ve bir hafta geç yumurtladım ben çatlamadan sonraki 9. Günde yaptım biraz koyu çıktı bu kadar koyu değildi bir gun sonra hamilelik test yaptım pozitif çıktı
EsoMom_ Gulsenn-0 benimki bu şekildeydi en sondaki koyulaştı biraz öyle bir gün sonra hamilelik test yapmıştım
Gulsenn-0 busrax_ inşallah hayırlısıyla. Şubat ayında rahim filmi çekilmiştim film esnasinda tüplerim açıldı ilk 3 ay gebelik ihtimali yüksek dedi doktorum ama varsa bile inanmam biraz uzun sürecek 😇
Gulsenn-0 EsoMom_ inşallah hayırlısıyla vardır yarın gidip test almayı düşünüyorum yine yazarım buraya 🌸 sizde sağlıkla alın kucağınıza🙏
EsoMom_ Gulsenn-0 ben kalp atışı için bekliyorum bayram şekeri oldu tam 🥰 İnsalllah bayram şekeri haberini alırsın canım ama umutluyum bugün al bugünde yapabilirsin 🤣🤣🤣 Ben heyecanlıyım biraz 🤣🤣🤣
Gulsenn-0 EsoMom_ eşim ise giderken anahtarı almış evden çıkamadım söyleyemedim de sürpriz yaparim diye🤭 oğlum var onunla evdeyiz mecburen