_Gizem__98 Yurt dışında yaşayanlar bebeğiniz doğduktan ne kadar süre sonra kimliğini alabildiniz? Bilgisi olan var mı bu konuda
_Gizem__98 kahvesever__ kimisi 1 seneyi buluyor dedi korktum bi ya. Fransızca vatandaşınız var mı? Yoksa sadece oturum mu