Kızlar erken doğum riskim vardı hastanede yatarak serumlarla ilaçlarla 37+5 oldum şimdi de suyun azalmış biraz dedi doktor sınırda dedi bebeğin hareketlerini iyi takip et dedi bebeğim hareket ediyor ama karnım sürekli sertleşiyor normal midir acaba bilgisi olanlar lütfen yardım edin