Limonyildizi Çok geçmiş olsun inşaAllah birşey yoktur bazı hamilelikler böle gecebılıyormuş bizede yazın
Fatma-asar Rusapolat yaaa şükürler olsun çok stresli yarabbim ne zamn biter acaba bu lekelenmeler kanamalar
Nur3524 Rusapolat cok sukur cok sevindim endişeni en iyi bizlar anlarız. ilac falan verdi mi dikkat etmeniz gereken birseylwr dedi mi pki
Rusapolat Nur3524 progestan devam. İlişki yasak. Zerdeçal düşüğe sebep oluyormuş kesinlikle kullanma dedi. Mercimek çorbasına falan çok koyuyprdum ben 🥲
Limonyildizi Bende bugun dr gittim kızlar şükür herşey yolunda 9+1 dedi dr bebeği görünce neden olur diye sormak aklıma gelmedi herşey yolunda dedi kan sulandırıcı bır kac gun daha yapma normal olabılır dedi. Sağlıkla büyüsünler kucagımıza alalım inşaAllah 🙏
Limonyildizi Rusapolat kullanma ben bitkısel herseyde uzak duruyorum sabah başkadı benım yıne pembe renk gıbı peceteye geldı ılk şimdi azda olsa devam edıyor Allaha emanet olsun korkuyo ınsan neden oluyor ben dr gıdıp bebegı gorunce aklım gıttı ustune dusmedım hemsıreye yazdım görunce cvp verır dr varmı bakalım merkezde Allahım sağlıkla kucagımıza almayı nasıp etsın