Sahraer34 Kızlar 3 gündür karnım çok ağrıyor 36 haftalığım çok afedersiniz ama ishal olmuşum ve karnım çok ağrıyor bebiş çok kasılıyor normalmi bu haftalarda sizce benim gibi olan varmı?
MhysaTheGreat Sahraer34 burda sanki doğumun yakınlaştığına dair belirti falan yazmışlardı daha önce yanlış hatırlamıyorsam ishal için. Kasılmanız çok ise eğer bi acile gidin isterseniz
ben_sevmia Sahraer34 bnde dün böyleydim aşırı karın ağrısı ishal kusma oldu. nst temiz çıkıyor acilde parol vuruluyor başkada bişi yapılmıyor bayramdan snra doktoruma gidicem artık kendi kendime iyileşmem gerekiyor sanırım
Sahraer34 ben_sevmia neden böyle oluyo acaba doğuma 2 hafta kaldı o zamana kadar geçer inşallah geçmiş olsun bu arada umarım en kısa zamanda iyileşirsiniz
ben_sevmia Sahraer34 amin inşallah bilmiyorum artık yediğim mi dokunuyor midemmi küçükmüş reflümmü var bilmiyorm çıkarmamak için dua ediyorm sadece