K1996 2cm açıklık ve nişandan sonra 3 hafta bekledi mi? Ben de bunu merak ediyordum. Bugun 38+0 da çatı muayenesi yaptı doktorum 1 cm açıklık bebek de kanala girmemiş 1 haftan daha vardır diye tahmin ediyorum demişti ama eve gelince nişanım geldiğini gördüm panik oldum biraz