neslii7 Kızlar herkese iyi bayramlar 🌸 benim adet günüm asla geçmez bat 28 Mart ama hala olamadım ne gelen var ne giden. 28 martta kan verdim 0.3 negatif sonrasında yükselir mi
sutlukahve_ neslii7 geç döllenme olmuştur belki öyleyse sonra yükselir ama bu ay herkes gecikme yaşıyor ondan da olabilir