Herkese iyi bayramlar diliyorum🌸 bat’a 9 gün var bugün ufak hafif pembemsi bi kanamam oldu bu kadar erken yerleşme kanaması yaşayan oldu mu? Bu süreçte antibiyotik kullanıyordum hem rahim ağzında yara var hem de rahimde polip. Daha önce kimyasal gebelik yaşadım şimdi yine öyle olur mu diye panik oldum😪