Selam iyi bayramlar herkese 🌸 17+5 haftalık gebeyim. 2 gün Bebek hareketi hissettim fakat 2 gündür hiç bi şekilde hissedemiyorum. Bayram olduğu için hastaneye de gidemiyorum doktorum yok. İlk gebeliğim belki çok erkendir hissetmem diye düşünüyorum var mı bu durumu yaaayannn ?