Kızlar merhaba hepinizin bayramı mübarek olsun🎀🍭
Kısaca bır sorum olacak sat 17 Aralık duzensız regl olurum 2-3 ayda bir burda sorun yok doktor kontrollerım tamam esım de bende sağlıklıyız bır hafta önce kan verdım beta 0,2 dün sol bacak agrım kaşık agrım adet olacAk hissi ayrıca sağ kaşıkta pot pıt hareketler sureklı kelebek uçuyor sankı sureklı atıyor bu bır gebelık belırtısı mıdır