Yildiz_20 Benim güvendiğim tek bakırlı spiral gynefix. Onu da takan doktor bence çok önemli. Eğer doktora güvenmezsem o spirale de güvenmem. İyi sabitlenmesi gerekiyor. Öylelikle gebelik oluşma ihtimali yok. Hayatımda 2 kez korunmadım. 2. Gebeliğim. 3 sene sadece gynefix ile korundum sıfır problem. Hormon almak istemeyenlerin gynefix veya prezervatiften başka alternatifi bence yok. Hormon alırım diyenler için de deri altı implant. Diğerleri kader kısmete kalıyor. Ben standart spirallerle hamile kalan çok duydum. O şekilde doğum yapan da düşük yapan da var. Haricinde gözlerimin önünde kanama ile birlikte spirali düşüren de oldu. Her bünye tutmuyor zaten.