Anne6161amine Dün post açmıştım çok silik.cizgi var hayalet çizgi diye ve bugün kan verdm adetime bı gün var ve betam 7.19 çıktı sizlerden çok dua istiyrm sağlıkla tutunsun bebeğim tek tüplüyum dış gebelik gecrmistm lütfen dua edin
Mnzek Anne6161amine merhaba sunucunuz ne oldu artış takip ettiniz mi Rabbim sağlıklı kucağınıza almayı nasip etsin
Anne6161amine orkidemm_ evet sizi hatrliyrm soruma çok güzel cevap verip aydinlatmistn beni inşallah en yakın zamanda sende güzel haberler alırsın özellikle sana orkide diye dua edeceğim ben hergun Meryem suresini okuyrm gercek adınızı bilmiyorum ama duamda yer vericem size 🌺
orkidemm_ Anne6161amine gerçek ismim Ümmü Gülsüm ben de tek tüplüyüm biliyorsun dış gebelikten sol tüpüm alınmıştı aynıydık bana çok dua et ❤️🌺
Anne6161amine orkidemm_ evet o yüzden aklimdasn tez vakitte sağlıklı afiyetli bir şekilde gebelik haberi alirsn inşallah 🌺
Anne6161amine Mnzek takip etmedem pazartesi randevu var doktora gideceğim evde tekrar test yaptm koyulaşma vardı o yuzdn bekliyrm
Mnzek Rabbim hakkınızda hayırlısını nasip etsin testte koyulukk varsa korkmayın ben daha önce dıs gebelik gecırdım onda köy ulaşmak olmamıştı