Alyaveannesi Anne adaylarim anne olmak cokk guzel ama ilk baslarda emzirmek iskence haline donuyo 10 gunluk bebegim var 10 gundur her emzirmemde agladimm acidan kivrandimm ama size tavsiyelerim var 1) Gogsunuzu surekli emzirin acidigi icin emzirmekten vazgecmeyin mamayi ek olarak verin 2) Gogsunuzu surekli nemli tutun 3)Dogal zeytinyagi kullanin 4)Gogsunuzu gogus pediyle kapali tutmayin daha kotu oluyo gogusleriniz 5) ister ilac ister zeytinyagi surdukten sonra gogsunuzu gogus kalkaniyla kapatin nemli kalsin gogsunuz Ben 10 gundur aci cekiyorum 2 gundur bunlari yaptim cok iyiyim suan iskence olmaktan cikti bebegimi guvenle emziriyorum ve mutluyum her emzirdigimde agliyodum
Zmraemr Benim de 11 gün oldu zaman da geçmesi sanırım o anları yaşamayan yoktur hep bu şekilde geçeçek diye korkmuştum şükür geçti benim. Emzirirken silikon uçla mı veriyorsunuz. Dr umun tavsiyesi gül suyuna ayva çekirdeğini atıp sabaha kadar bekletip göğüs ucuna sürmek lansinoh kremle aynı etkiyi gösteriyormuş
Alyaveannesi Zmraemr onuda yaptim canimm herseyi kullandim Allaha sukur iki gundur iyiyim yok silikon ucla degil kendi gogsumu veriyorum cunku almaz onu alirsa diye vermek istemedim