Beyza_19 rexona clinical faydası çok ama zararı da çok içinde aleminyum çok fazla var ben de önceden kullanmıştım ama tam balayında gittiğimde koltuk altımda kist gibi bişey oluşmuştu kolumu bile kaldırırken ağrı yapıyodu çok şükür geçti sonra. Çok yorum okudum aynı sorunu yaşayan çok var koltuk altındaki gözenekleri tıkıyo çünkü terlemeye karşı önlüyo