cakirbebek Arkadaşlar 2 gün önce idrarda pozitif görüp kan vermistim negatif çıkmıştı bugün yine silik çizgi erkende gördüm bat yarın ve ben akıl erdiremiyorum yani betam yükselir mi yoksa bozuk testler bana mı denk geliyor 😑
cakirbebek Minnakpopus bayramdan sonrayı bekliyorum fakat bu nasıl oluyor anlayamıyorum testler pozitif çıkıp kan hiç mi yukselmez
nuraymommy cakirbebek canım aynı şeyi yaşıyorum 4-5 gün önce pozitif görüp kan verdim negatif çıktı bat 2 nisan idrar testleri hala pozitif
cakirbebek nuraymommy cok şaşkınım nasıl oluyor böyle hiç yaşamadım yani gerçekten kaç günden beri umutluyum kan verince sönüyor
nuraymommy cakirbebek inan bende bilmiyorum şimdi kontrol ettim 4 gün önce kan vermişim bak bunlar dün yaptığım testler
Minnakpopus cakirbebek yani değermi değmezmi bilemem ancak garanti olmadığı kesin. En garanti kan vermek o yüzden az daha bekle. İnşallah Allah gönlüne göre versin ☺️
cakirbebek Minnakpopus adet olmazsam haftaya Çarşamba falan kan veririm yine bı denerim olursam da nasip