Kızlar merhabalar öncelikle bayramınız mübarek olsun sevdiklerinizle mutlu huzurlu sağlıklı bereketli bayramlara inşallah. 🍬🍭💐Konuya girmem gerekirse geçtiğimiz hafta pazartesi kan verdim 2.4 çıktı perşembe tekrarladım 2.7 çıktı. Ve bugün itibariyle adetim iki hafta gecikmiş bulunmakta, hep düzenliydi. İlk defa başıma böyle bir şey geliyor sizce hani gebeliğe imkan var mı ya da bu adet olmamamın sebebi nedir sizce başına gelen var mı beni aydınlatabilir misiniz lütfen ihtiyacım var teşekkür ederim şimdiden. 🥀🤌🏻