Bende 1 hafta olacak kullanıyorum kahverengi lekelenmem geldi o saat gittim Duphaston verdi günde 3 kere kullan dedi kanama alanım varmış o gece başladım içmeye bidaha leke falan gelmedi dün de kontrole gittim kanama alanım kaybolmuş, içiniz rahat olsun 🌸