Yerleşme kanamasıdır o, bende daha mnce 11 haftalık kürtaj oldum tekrar gebe kaldığımda 6 haftalıkken kahverengi lekelenmelerim oldu doktor normal dedi şimdi 14+2 haftalık oldum, sizinkide normaldir canınızı sıkmayın Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻