Kızlar selamm, hepinize iyi bayramlar ❤ 25 mart’ta 5.gün embriyosu transfer edildi bana. Bu sabah idrar testinde silik çizgi görünce kan testi vermek istedim ve 17.4 çıktı. İlk defa sıfırın üstünde bir değer gördüm ve çok heycanlıyım. Sevinmek için erken mi bilemedim. 5.gün test veren var mıydı aranızda kaçla öğrendiniz