Merhaba arkadaşlar bu ay gebe kalmak için doktor kontrolundeydim fameraya başladım bitti 13. Gün gel dedi gittiğimde yumurtamın 27 mm olduğunu ilaca hızlı cevap verdiğini söyledi . Doktora gitmeden bir gün öncesinde ise yumurta akına benzer sümüksü bir akıntım oldu . Acaba yumurtam çsylamış mıdır sonraki günde şiddetli bir sancıyla uyandım doktor detaylı bilgi vermedi o akıntının çatlama olabileceğini söyledi . Ancak cevapları beni çok tatmın etmedi yurt dışındayım güzel bir doktora denk gelemedım bana yardımcı olur musunuz? Yumurtam çatlamış mıdır çatlasa dollenme ihtimali var mıdır 27 mm büyük bir yumurta diye okumuştum şans düşükmüş bu şekilde hamile kalan var mı ?