N00A bence herhangi bir ilaç kullanmadan bir kez daha bekleyin ne olur olmaz diye bende 16 Ocak da kaset test yaptım pozitifdi 17 Ocakta kan verdim negatifti en son 2 Aralık da adet görmüştüm ondan kaynaklı doktora da 27 ocakta randevu almıştım adet olmuyorum diye sonra doktora gidince alttan muayene de rahim duvrarin kalınlaşmış dedi beta istedi 46 ile hamile olduğumu öğrendim ama 17 Ocakta yaptığım kan testi negatifti ve aradan 10 gün geçince yeniden kan verince 46 olmuştu beta