Ryhnytm benm 29. Haftamda rutin kontrolümde bebeğin hareketlerini bazen aşada hissediyorum dr hanım dedim onun dışında ne bir ağrı akıntı kanama hiç bişeyim yoktu her zamanda değil arada sırada sanki aşada gibi geliyo dedim. Dr zaten ara sıra rahim ağzı uzunlupma bakıyordu ben öyle diyince su iç gel bi detaylı bakalm altyan bakalm bu sefer dedi tamam dedim ama hala ben bişey çıkcağnı düşünmüyodum doğum odalarını gezdim suniçerken suit odayı beğendim hatta anlaştım suit tutcam doğumda diye merdivenleri indim çıktım asansör kullanmak istemedim düşünün. Dr bir baktı sen nasıl bukadar açıldın hiçmi ağrı sancı kasılma hissetmedin dedi 1 cm bebeği tutan sadece şuan dedi o an başımdan aşa kaynar sular döküldü zaten. Hemen yatışımı verdi ilaçlar ipneler serumlar ben ağlaya ağlaya nasl bir gece geçirdim Allah bilir o gecemi. Sonra açıklığm daha çok artmadığı için eve gide bilirsin ama hiç ayağa kalkmıycaksn dedi hep yatıyorm şuan sadece tuvalete kalkıyorm bide yemek yerken oturuyorm onun dışında heeön yatıyorm 2 günde bir muayneye gidiyorm. Progestan ve nidikart başladık umarım bekler bebeğim 37 yi dua ediyoruz bol bol🙏🏼 Hastanedede ciğer geliştirici va yaptılar bu arada bebek için