Uslubebek Arkadaşlar dün kontrolüm vardı bebişin cinsiyetini öğrenecektik ama yüzüstü dönmüştü sırtına dönmüştü bize göremedik bir türlü , doktoruma tahmininiz ne dedim yüzünü göstermiyor ama kız olabilir dedi