Esrakzly Sabah nişanım geldi kizlar bayramda mi gelecek acaba kızım Doğukan ne zaman başlar acaba sancilarim da geliyor
Esrakzly yagmurcoskun iyi bayramlar teşekkür ederim inşallah normal doğumla alırım bebegimiz kucagima
Sevgi3838 Esrakzly merhaba kaçıncı haftadasiniz. Ben 39+1. Geçen çarşamba gelmisti benim nisanim. Doktor evde bekle sancin artinca gel dedi. Bugün pazar oldu.