Ben etken haftalardayım düşük tehlikesi oluyor bu haftalarda bu sebeple progestan veriliyor kullanırken kanamam oldu, şimdi ise hala kullanıyorum ve lekelenme şeklinde devam ediyor. İleriki haftalarda başka nedeni olabilir. Drunuza ulaşın o sizi yönlendirir