Nurgunay0
İkisi de iyi değil. İkisi de Yunan mitolojisinden isimler, sonradan bitki adı olmuştur.
Melisa, cesedinden arı sürüsü doğumuş bir rahibe.
Defne, taciz edildiği için ağaca dönüştürülmüş bir tanrıça.
Bu isimleri tercih ediyorken bu anlamlarını da bilmelisiniz