Guldgn Cuma günü hamile oldugumu ogrendım kese olusmuş dendı . Herhangı bır sıkıntı yok dedı ama dun hafıf kanama ve lahverengı lekenme oldu . Acile giddim hernagi bişey yapılmadı. Korkuyorum
Rusapolat Guldgn kahverengi lekelenmeyi normal kabul ediyorlar ya. Hele ki ilk zamanlarda. Progestan vermedi mi ? Şaşırtıcı. Eğer ağrın sızın yoksa korkma kuzum bişey yoktur 🫶🏻