Vrouw Gün hafiften silik vardı,simdi biraz daha koyulasmıs gibi,herhalde tutunmuslardır 🤨Cift embriyo 5. Gün tazeydi transfer 🙏 Herkese iyi bayramlar 
sdmnvbzkrt Vrouw var gibi sanki olmasa hiç çizgi çıkmazdı sanki, gerçi yinede kan verin. İnş pozitiftir 🙏 iyi bayramlar 🤗
Vrouw sdmnvbzkrt çarsamba günü kan ,bugün 8.gün daha koyu cıktı,baska testlerde yaptım var onlarda da ,hayırlısı ınsallah ,sizlerede iyi bayramlar
sdmnvbzkrt Vrouw benimde Çarşamba test günüm benimde iki gündür silik çıkıyor erken gebelik testi beklemek istiyorum bende Çarşamba yı ama zaman geçmiyor sanki çok zormuş beklemek. Güzel haberlerimiz olucak inanıyorum 🙏🤗
Vrouw sdmnvbzkrt benım sımdı yerlesme kanaması sanırım bı damla prmbe gerısı kahve rengi peceteye geldi,ben test gununu yarına cekcem ,bırde persmebe 2.test veriririm duruma göre,cunku cuma tr ye gelecegız bakalım hakkımızda hayırlısı olsun