Kizlar buqun doqum yaptim sabah geldiqim hastaneye 13.53de doqum gerceklesti sezeryan doqumla kavustum yavruma🤗3.gebeliqim olunca sezeryandan cok korkuyodum ama hic korktuqum gibi olmadi sükür🤲13de gercekleşen doqum sonrasinda kendime 1kac saat sonra geldim .yürusyusumu de gazimida cikardim cok sukur ki bebegimde emiyo sutum geldi🥰rabbim tüm hamişlerin doqum yapcaklarin yardimcisi olsun kolay doqumlar nasip etsin insallah🤲💙sezeryan doquma nasil girerseniz oyle cikarsiniz ben pozitif girdim pozitif ciktim buna inandim surecim bu sekilde gerceklesti kizlar smdi sag salim rabbimin izniyle bebegimi buyutucem🥰🤗🤲