Medusa Benim de hipoglisemim var. Benim önceden de olduğu için şeker yüklemesi zamanı gelince doktoruma söyledim. Açlık ve tokluk şekerine bakalım o zaman dedi. Orda da düşük çıkınca zaten iyiki şeker yüklemesi yapmamışız dedi. Diyetisyene gittim ve tatlı olarak hiçbirşey yemiyorum yoksa çok baş ağrısı yapıyor. Unlu gıdalar yok. Tam buğday ekmeği yiyorum. Çok açken su içmemem gerektiğini ve meyveyi tek başına yenemem gerektiğini söyledi. En geç 2 saatte bir grisini ya da çoğunlukla taze meyveyi doğrayıp( kivi, nar, elma) üstüne yoğurt koyup yiyorum. Meyveyi yoğurt, ayran, süt veya kefirle tüketmeliymişiz. Umarım yardımcı olabilmişimdir☺️