Son dört beş gündür aşırı akıntım var. Aşırı dediğim yoğunluk olarak fazla değil ama külodun sürekli ıslak. Doktora gittiğimde sordum vajinal muayene yapmadı ama kaşıntı varsa travazol sürebilirsin dedi. Zeytinyağlı sabun ile yıkıyorum krem kullanmadım. İdrar vermiştim idrar temiz çıktı. Enfeksiyon çıkmadı yani. Mantardan dolayı akıntı olur mu acaba? Sizin başınıza geldi mi böyle bir şey siz neler yaptınız? 19+5 im burada. Akıntı beyaz renk böyle çok hafif sarı. Kokusu da kötü kokulu değil. Yardımcı olursanız sevinirim. Ped koymak istemiyorum zararlı diye.